Politica noastră de afaceri

Baza politicii noastre de afaceri este colaborarea și flexibilitatea.

Partenerii noștri cu care în multe cazuri suntem în legătură directă de mai mulți ani, ne ajută ca serviciile noastre și diversitatea noastră de produse să corespundă cerințelor moderne ale consumatorilor noștri.

Misiunea nostră

Misiunea Optimall Optic  Srl  este ca pe piața ochelarilor să devină un furnizor de încredere, profesional, responsabil în ceea ce priveşte mediul înconjurător, care să corespundă cerințelor epocii moderne. Prin achizițiile, dezvoltările noastre ne vom strădui să evaluăm la maxim nevoile cumpărătorilor, iar planurile noastre le vom realiza împreună cu ei, în concordanță cu necesitățile lor.

Competență

Obținerea și menținerea competențelor corespunzătoare sunt de o importanță strategică. De aceea, în timpul procesului de selectare procedăm cu cea mai mare atenție. De păstrarea specialiștilor noștri se îngrijește un sistem de motivare intern. Actualizarea cunoștințelor profesionale este asigurată prin specializarea continuă.

Organizarea muncii

Executarea eficientă și exactă a muncii, precum și lucrul în echipă coordonat în mod corespunzător influențează în mod extraordinar gradul de mulțumire al cumpărătorilor. Ne îngrijim de desfășurarea fluentă a proceselor printr-o descriere exactă a atribuțiilor de lucru, un matrix de competențe și responsabilități, precum și prin specificații referitoare la procese.

Tehnologie aplicată

Tehnologia aplicată în sine definește o parte însemnată a funcționalității produsului, de aceea dezvoltarea tehnologică, la fel ca și resursele umane care o face posibilă, sunt de o importanță strategică.

Funcționalitate

Funcționalitatea produsului este factorul care în cele din urmă satisface nevoile cumpărătorilor. De aceea, o condiție primordială a conceperii funcțiilor corespunzătoare este identificarea cumpărătorilor și înțelegrea necesităților acestora la nivel înalt.

Fiabilitate

Credem că baza competitivității societăților economice din țară este formarea unui cerc de furnizori aleși cu precauție, de încredere. La selectarea produselor noastre ne străduim să lucrăm cu furnizori de încredere ca fabricile germane Stepper și IVKO, care au demonstrat deja cerințele de calitate la standarde înalte, sau întreprinderea franceză de producție a echipamentelor de atelier Technidis, putem evidenția și mărcile grupului japonez Charmant, cu brandurile ELLE, Esprit, care asigură un nivel profesional înalt cu care vă puteți deservi a clienții. Fiecare muncitor al firmei noastre lucrează pentru a pregăti comenzile cumpărătorilor noștri la timp și cu o precizie maximă, și pentru a le expedia. În vederea dezvoltării sustenabile acordăm o atenție deosebită comunicării intensive cu partenerii noștri, pentru a fi capabili să gestionăm cerințele mai repede și mai eficient. Experiența noastră de mai mulți ani și echipa noastră profesională selecționată cu grijă sunt garanția serviciilor noastre de calitate. Colegii noștri sunt educați continuu, participăm la conferințe profesionale, la expoziții din străinătate și la cursuri de specializare a furnizorilor.

Responsabilitatea față de mediu

Fiind o întreprindere responsabilă considerăm că e important ca activitatea noastră economică să fie în concordanță și cu mediul înconjurător. Noua noastră întreprindere se străduiește să reducă utilizarea hârtiei, optimizăm planificarea rutelor de deplasare ale autovehiculelor noastre, ne îngrijim de reciclarea ambalajelor.

Profesionalism

Baza dezvoltării noastre este evaluarea reacțiilor cumpărătorilor și satisfacerea nevoilor în continuă schimbare. Reprezentanții noștri teritoriali înregistrază comenzile direct în sistemul central european, iar pregătirea comenzilor începe imediat. Scopul nostru este ca prin vizitele regulate să formăm o legătură de afaceri și de prietenie cu cumpărătorii noștri, pentru ca oriunde și oricând să poată conta pe ajutorul nostru, în orice domeniu al administrării de zi cu zi a afacerii.

Politica în domeniul calității

Asigurarea calității necesită un mod de gândire orientat spre proces, care trebuie să fie prezent în toată întreprinderea, deoarece fiecare proces din întreprindere este direcționat pentru crearea de valori, sau ajută în mod indirect la acest lucru. De aici rezultă că într-un fel sau altul calitatea produsului/serviciului este influențată de fiecare fază a procesului. Mulțumirea cumpărătorilor noștri este rezultatul muncii de calitate unite și corelate a reprezentanței teritoriale și a secției de livrare a coletelor.

Etica

Acceptăm codul etic al meseriei de optician, și pe parcursul muncii noastre activăm în conformitate cu regulile comportamentului etic.